Loading…

7 gewoontes die je energie zullen helpen

Geen energie

Het enige antwoord voor het hebben van geen energie op dit moment is het herkennen, en dan aannemen, van positieve gewoonten die je energieniveau zullen ondersteunen. Je moet ergens beginnen, en daarom zal dit snelle artikel kort de hits van geliefde artikelen scannen om tips te geven die je kunnen helpen je energie om te buigen naar creativiteit en vervulling in je leven. Maak een lijst van deze gewoonten.

1) Feel good.

U zou niet op zoek gaan naar een recept voor een maaltijd alleen maar om een maaltijd te nuttigen, of naar informatie over uw huidige gezondheidstoestand alleen maar om meer dan genoeg informatie te lezen over welk gebied getroffen is door Alzheimer of tumoren, of zelfs genoeg om een actueel lichamelijk onderzoek te ondergaan. Het punt is om het te doen omdat je je eerst slecht voelt. Is het nog belangrijker om meer over je gezondheid te lezen, of heb je een ander lijstje of recept dat belangrijker is?

Er zijn veel positieve gewoonten die je kunnen helpen je energie beter te voelen en positiever te zijn. Als je een lijst van deze gewoonten vindt die je kunt gebruiken en waaraan je je kunt houden, zul je merken dat je je beter gaat voelen. En betere energie op het moment van de dag. glinsterend af “in de opwarming van Ill hop te zien zegeningen in mijn humeur… ”

Productiviteit en enthousiasme

“(in het krijgen van) geduld!(voor mezelf en anderen) ”

hou op met je zorgen te maken.

Paradigma’s

“(in keuzes), zoals u kunt hebben (deze) dienen mij goed

Maak een lijst van gewoonten die een positiever effect op je hebben dan de gewoonten die je nu opmerkt. Het is soms makkelijker om jezelf weer op de rails te krijgen met rituelen die al langer dan twee jaar bestaan. Sta toe dat een patroon wortel schiet en zich herhaalt. Je kunt dan experimenteren met verslavingen en verslavingen als een positieve gewoonte om aan te nemen. Manieren om het gevoel te vermijden dat je vastzit in dezelfde oude sleur.

1. Maak rustig een lijst van dagen waarop je bewust je energie mag kiezen, en dan specifiek de tijden voor of na de rust. Schrijf deze op op een manier die je in staat stelt je te identificeren met het ongemak.

2. Zoek naar positieve, duidelijke signalen wanneer u zich laag voelt, en erken wat u voelt.

3. Kom met een idee van een ding dat je zou kunnen doen dat eenvoudig genoeg is om op te nemen en dat goed voelt. De afwas die wacht op de was, of een lading wasgoed die wacht in de wasmachine of droger. Om het even wat – kies iets dat voor u gemakkelijk te implementeren is. Voorbeelden:

a) Maak een lijst van nuttige dingen die je altijd al hebt willen doen.

b) Vraag jezelf af, of een van deze dingen je een goed gevoel geeft?

c) Voor wie moet je de tijd kopen?

d) Gebruik je verbeelding, creëer één of twee leuke activiteiten waar je naartoe gaat als je je gebied van gelukzaligheid hebt.

4. Laat los wat anderen van je verwachtten dat je zou zijn of doen.

5. Maak een lijst van wat voor jou nog goed voelt aan je kindertijd.

6. Sta stil bij waar je dankbaar voor bent. Een van de eenvoudigste manieren om je goed te voelen is om elke dag wat tijd te nemen, alleen voor jezelf, om na te denken over alle prachtige dingen waar je dankbaar voor bent!

7. Speel passages van kwaliteiten die in je visie van je ideale wereld staan door ze fysiek te doen. Met andere woorden, stap in door je voeten.

8. Wees je bewust van wat je tegen anderen zegt of doet dat hen kwetst. Natuurlijk doet of zegt niemand ooit opzettelijk iets dat terugslaat, maar we kunnen zeker gekwetstheid lang vasthouden. Herhaal dit proces minstens een keer per maand, om een eventuele positieve verschuiving te zien of om te zien waar je naar uitkijkt als je meer positieve ervaringen in je leven hebt. Hoe meer je dit beoefent, hoe gemakkelijker het wordt om je energie te verschuiven van negatief naar positief.

Lees meer

Voedingsadvies
Voedingscoach 

 

Leave a Reply