Loading…

Hoe zich te ontdoen van angst?

 

verwachtingen

Een van de grootste invloeden op hoe we handelen, is ons geloofssysteem. Een verwachting is de gedachte dat dingen zullen gebeuren zoals verwacht. Pas wanneer onze gedachten en emoties de overhand krijgen, vervallen we in negatief gedrag. Het doel van psychologie is om mensen te helpen negatieve emoties los te laten en te vervangen door positievere. Werk samen met een trainer die u zal helpen uw verwachtingen te identificeren.

Zelfpraat

Het is belangrijk om met jezelf te praten over wat je voelt en hoe je je voelt. Zelfpraat is een manier om negatieve emoties met elkaar te delen. Het kan door middel van een dagboek, bij voorkeur op een besloten plek. Het op deze manier delen van emoties kan nuttig zijn, omdat het tijdens de donkere tijden van de dag moeilijk kan zijn om contact te maken met andere mensen.

Veelvoorkomende triggers van depressie en angst

Deze omvatten de jaarlijkse feestdagen van Moederdag, Kerstmis en het begin van de zomer. Er zijn genoeg andere tijden om aan te nemen, maar gebruik je eigen methode om te bepalen wanneer het tijd is om je voor te bereiden op de lente. Als je van deze tijden geniet, ben je "weg van" en heb je daarom minder kans op depressie- of angstsymptomen.

Mogelijke tekenen van de lente

Na een tegenslag in het weer, als er sneeuw ligt, betekent dat meestal dat het tijd is om uit te komen. Het is tijd om de ramen open te zetten en een beetje lente binnen te laten. Zelfs als het buiten niet zo warm is, is het tijd om meer water te drinken. Als je verse producten eet, is de kans kleiner dat je naar een Snickers-reep grijpt. Omdat u alerter bent, zult u minder snel het begin van depressie of angst voelen.

Als je gele bladeren en bessen ziet, is het tijd om die lentevogels alert te maken. Het is een teken dat het tijd is om naar buiten te gaan. Als er bladeren aan de bomen of struiken zitten, kan dat betekenen dat het tijd is om iets actiefs te doen en van de lente te genieten, vooral als je een pasgeboren baby hebt om voor te zorgen.

Als je je een beetje minder voelt, is het misschien tijd om naar buiten te gaan en van de zon te genieten. Je hebt misschien zelfs de neiging om het supplement dat je eigenlijk zou moeten nemen over te slaan, maar als die verkoudheid eenmaal voorbij is, sluit dan niet uit dat je iets leuks gaat doen, maak het gewoon leuk voor je en doe het met een menigte. Als je de kleuren van de lente ziet, is dat een geweldig teken om naar buiten te rennen en te spelen met de kinderen, je hond of je vrienden. Het maakt niet uit, als het maar om activiteit gaat.

Als je je bijzonder gepeperd voelt, is het misschien tijd om je voor te bereiden op de behandeling. Misschien wil je zelfs een paar lessen volgen om je immuunsysteem een ​​boost te geven en je voor te bereiden op het komende griepseizoen.

Andere griepachtige symptomen die gepaard kunnen gaan met deze griep kunnen zijn:

• Loopneus• Verstopte neus• Keelpijn• Hoesten• Post-nasale drainage• Sinushoofdpijn• Chronische sinusitis• Hoofdpijn• Lentevermoeidheid• Chronisch vermoeidheidssyndroom

Als u een van deze symptomen heeft of als u zich licht in het hoofd voelt, is het misschien tijd om uw dieet te veranderen. Het is nooit een goed idee om je lichaam te pushen als het gezond is en ook een boost nodig heeft. Raadpleeg in plaats daarvan een natuurgeneeskundige om meer te weten te komen over het op natuurlijke wijze versterken van uw immuunsysteem om ziektes te bestrijden. Of gebruik een homeopathisch, op griep geïnspireerd middel, zoals onze favoriet, Black Mica. Wacht in ieder geval niet tot het opzwelt om de symptomen aan te pakken; je kunt jezelf ziek maken en het dan niet aankunnen.

Als je ongezond bent en je ook licht in je hoofd voelt, een goede gloed hebt en andere griepachtige symptomen ervaart, moet je het immuunsysteem op natuurlijke wijze versterken. Door vitamine C, selenium, zink en andere immuunversterkende antioxidanten te consumeren, vecht je op natuurlijke wijze tegen ziektes en verkrijg je een goede conditie.

Neem contact met ons op  https://optimumcare-coaching.nl/weerbaarheidstraining/ voor meer informatie.

Leave a Reply