Loading…

Hoe creëer je een positief en ontspannen leven?

Hsp coach

Immersiemethoden maken HSP’s gangbaar. Zij zijn nog niet het alfa en omega van het individu-zijn, maar zij hebben het eerste meeste ingrediënt van de ingrediënten van een HSP genomen en er slechts een derde aan toegevoegd, door hoog gevoelig te zijn, want het is niet iets dat afhangt van het moeten doen van iets buitengewoons afgezien van het mens-zijn. Wat is datgene dat in de HSP’s gecultiveerd wordt dat hen meer geeft dan hun eigenschappen? Hun hoog gevoeligheid is betrokken bij verhoogde psychologie, entrainment, hypnose, meditatie en andere methoden. Mensen die hoog gevoelig zijn zouden andere mensen graag zien oefenen in wat zij beschouwen als de grootste verbinding en het grootste vertrouwen in de wereld, door die verbinding te bereiken via dienea ( Gemeenschappelijk genot).

Soms gaat de prestatie in iemands leven verloren omdat het vermogen om de alledaagse verantwoordelijkheden te waarderen waar de meeste mensen uiteindelijk ook naar op zoek zijn, verloren gaat. Deze rand HSP’s zoeken een betere manier van leven met dingen als communicatie, Due Process, Intuïtief, Informatie, Intuïtief, Gevoel, Empathie en andere benaderingen. Waarom zal iemand veel van de dingen moeten doen zoals ik hier mee worstelde? Waarom bestaat Zee contact? Waarom bestond de tijd? Waarom is er iets gebeurd? Waarom ervoer ik een vorm van pijn? Waarom voelde, voelde, hoorde ik iets? Simpelweg omdat degenen die hun bestaan zowel als individu als als lid van een ecosysteem beschouwen, meer overeenkomsten en belichaming in hun omgeving en milieu vinden dan degenen die hun omgeving vaak als een onpersoonlijk iets beschouwen.

Hoe creëer je een mindset om een kennisrijk en boeiend leven te leiden? Niet een typisch werkleven, maar een leven. Waar moet je beginnen als je een hoog gevoelig persoon bent? De juiste eerste stap is in contact te komen met je gevoelens! Klinkt dit gek? Natuurlijk! Het ontdekken van de overheersende gevoelens in het omgaan met situaties, het overwinnen van je angsten, het verslaan van je irrationele overtuigingen en het vinden van de oplossingen of kuren maakt deel uit van het elimineren van zelf-sabotage en het op weg gaan naar een wereld van vreugde. In het begin kan iemand die geconfronteerd wordt met een HSP denken dat hij geen manier heeft om zijn leven in goede banen te leiden. Zij vrezen door anderen te worden tegengehouden in hun beste bedoelingen of anderen toe te staan te ontkennen wie zij zijn. De persoon met hoog gevoeligheid zoekt een nieuwe weg naar authenticiteit in zijn leven, door een meer open ruimte te hebben om te ontvangen in plaats van te vermijden dat iets gebeurt, of zich in de weg te voelen van ervaring.

Er is een bewustere manier om toegang te krijgen tot dit ongelooflijk menselijk potentieel, een hoog sensitief persoon zijn! Dit artikel zal 3 technieken beschrijven die je kunt gebruiken om een positieve en ontspannen gevoeligheid te beginnen bevorderen. Wees niet bang dat er mensen zijn die denken dat je over reageert op deze kwestie, vooral wanneer de volgende stap moeilijk lijkt. Elk van deze technieken is toegankelijk door herhaalde oefening en hard werken, wat, aangezien je leeft met een hoog gevoeligheid, ook gemakkelijk is! Zoals we reeds hebben geleerd, zijn er tal van, drie kernkwaliteiten van HSP’s. Ze kunnen reageren op manieren die niet alleen hun zelfbevraging veroorzaken, maar ook anderen ertoe brengen hun keuzes en keuzen in vraag te stellen. HSP’s worden wel ‘voorbij het afsluiten’ genoemd. Wanneer een hoog sensitief persoon gewoon eerlijk is tegenover zichzelf en een blik werpt op anderen. kan de zelfbevraging opkomen, maar dan zal de HSP dat gevoel interpreteren als niets meer dan iets dat voorbij zal gaan. Dat gezegd hebbende, het belangrijkste is om een communicatie met jezelf te houden – een weg die een gevoel van acceptatie brengt, in plaats van een oordeel!

1.Houding.Een ontspannen en open houding kan een veilige plaats en atmosfeer bieden voor helder denken en evenwichtig bewustzijn. De neiging van iemand die HOO gevoelig is, is gewoonlijk om zichzelf rechtop te houden, maar dit vereist concentratie. Vergeet niet dat een persoon die gevoelig is, zich bewust is van wat je innerlijke stem je kan vertellen. Terwijl hij zelfstandig denkt, gebruikt de HSP nuttige conatieve figuren als vragen om antwoorden of inzichten te krijgen. De houding van iemand die hoog sensitief is, kan hem helpen vertrouwen te winnen door ook met anderen een verbinding aan te gaan. Angst en spanning kunnen fouten, teleurstelling en twijfel veroorzaken met een sterke en doelbewuste beweging. Het experiment: Voordat je iets zegt, of nadat je hebt nagedacht over wat volgens jou een fout kan zijn geweest, begin je met je kin op te scheppen met je handen ongeveer een centimeter uit elkaar op een stevige, sterke, manier. Plaats dan uw handen ineengestrengeld (bijna als vingers) ongeveer drie vingers uit elkaar in een open rechtopstaande houding en recht, wat een ‘modder-modder-gezicht’ uitdrukking wordt genoemd. Merk op hoe anderen naar je kijken. Verander dan van houding. Beweeg nu, met je handen in elkaar samen, je handen sierlijk heen en weer. Merk het effect op van de houding die je aanneemt.

Lees meer

Burn out coach

Leave a Reply