Loading…

5 goede redenen om lichaamsbeweging aan uw dagelijkse routine toe te voegen

Wil je van je burn-out af? Oefeningen van Venlo helpen je over je burn-out heen. 5000 mensen in Venlo spieren zwetende handpalmen sinds het jaar 1996. Zijn meer dan 95% succesverhalen. En deze oefeningen worden bij u thuis gespeeld, op uw gemak, met alleen uw eigen energie, zonder ooit uw huis te verlaten.

Dit zijn oefeningen die je zullen helpen om uithoudingsvermogen en weerstand tegen stress op te bouwen die je zullen helpen om je burn-out te overwinnen. Zij zijn:

1. Rusten – Dit is een van de belangrijkste dingen in je programma. Als je gestrest bent, heb je rust nodig. Dit is het belangrijkste punt dat verschillende onderzoeken ons vertellen. Na een lange dag werken neemt je tolerantie voor stress af. Dat maakt je vatbaarder voor andere gezondheidsproblemen die je in de toekomst zullen treffen. Na een lange dag werken bent u vatbaarder voor hartaandoeningen. Door gewichten op te heffen, bouw je weerstand op tegen stress. Ziekte en ziekte zullen vaak de kop opsteken, maar het zal helpen beschermen tegen sommige van die eventualiteiten.

2. Beweging – Een ander punt dat veel mensen negeren, is de hoeveelheid beweging die nodig is om te herstellen. Door gewichten op te heffen, krijg je uithoudingsvermogen, maar daar kun je niet op vertrouwen. Je krijgt je kracht en energie pas terug als je beweegt. Als je bijvoorbeeld de hele dag aan je bureau zit, verwacht dan niet dat spieren niet worden opgebouwd – zo simpel is het. Sta op en beweeg. Als je meer gewend bent om zittend te werken, ga dan buiten wandelen of joggen. Je kunt geen uithoudingsvermogen opbouwen zonder te bewegen.

3. Spiegeloefening – Dit is gemakkelijk op te nemen in uw dagelijkse routine. Het kan helpen om een ​​nieuwe gewoonte aan te leren om dingen anders te doen. Schrijf voor jezelf op wat je dagelijks doet. Vraag uzelf na een week af hoeveel hiervan u dagelijks doet? Heeft u bijvoorbeeld de trap of de lift genomen? Als het antwoord meer is dan misschien moet je die dag je lunchplannen wijzigen, of veranderen waar je je stoel kunt plaatsen. We geven onszelf veel mogelijkheden om te bewegen en na te denken over hoe we waardevol zijn voor de samenleving.

4. Wees positief – Wachten tot er iets gebeurt, is de sleutel om slechts de helft van je potentieel te benutten. Na het doen van een training is het gemakkelijk om je uitgeput te voelen. Op de dagen dat we met een positieve houding beginnen, dragen oefeningen zoals beenheffingen, radarlunges, bruggen, buikspieren en vele andere oefeningen die we al een tijdje niet hebben gedaan allemaal een positieve houding. Als je deze bijvoorbeeld al een tijdje niet hebt gedaan, begin ze dan langzaam te doen. Doe 10, 20, misschien 30 achter elkaar. (Als je wat hulp nodig hebt bij oefeningen, je hoeft niet verlegen te zijn, je kunt een trainer vinden, neem contact met mij op!) Je zult je hart en adrenaline opkrikken en er verfrist en met een hernieuwde geest uit komen.

5. Herstel – Oefening geeft je lichaam een ​​mooie work-out en geeft je tegelijkertijd de tijd om te herstellen. Sommige effecten van overmatige lichaamsbeweging of training hebben vervelende bijwerkingen, zoals diepe veneuze trombose of bekkenpijn. Nadat uw sessie is voltooid, neemt u ten minste een week de tijd om uw lichaam volledig te laten herstellen. Zorg ervoor dat u veel water drinkt en gezond eet.

Daar heb je het – 5 goede redenen om lichaamsbeweging aan je dagelijkse routine toe te voegen. Bovendien is het niet zo moeilijk om lichaamsbeweging in je leven op te nemen, in alle activiteiten die je leuk vindt. Sporten hoeft je leven niet over te nemen. Het kan een interesse vergen die uw andere inspanningen verbetert. Sporten biedt veel voordelen en het is leuk!

Leave a Reply